Podivné prodejní praktiky v TESCO

Byl jsem před pár dny na velkém nákupu v TESCO, protože to mám nejblíž. Letáky nestuduju, ceny nesleduju, když je potřeba, tak vyrazím a nakoupím. Jenže teď mi v TESCO dělali nesmyslné obstrukce. Naložil jsem do vozíku šest kartonů mlíka, jako vždycky a to byl problém. Slečna mi u pokladny sdělila, že mohu na jeden nákup koupit pouze tři kartony. Zeptal jsem se, co je to za blbost, že vždycky kupuju šest kartonů a nikdy mě nikdo za to nebuzeroval – prý nařízení. Tak jsem se zeptal, jestli mi to teda může namarkovat jako dva nákupy, že jí to zaplatím dvakrát. Ne, nejde to… Tak jsem ty tři kartony vyhodil na zem, zaplatil nákup, odvezl ho do auta, vrátil se zpět do obchodu, naložil tři kartony mlíka, zaplatil (raději u jiné pokladny) a odjel…

Nechápu takovou nesmyslnou obstrukci, ještě bych připustil, že jeden nákup je jeden nákupní vozík. Aby někdo nepřijel k pokladně s deseti plně naloženýma vozíkama… Ale do prdele, proč si nemůžu koupit mlíka, kolik potřebuju? Jo, jsme velká rodina a mlíko u nás hodně jede… To je šest kartonů opravdu tak moc? Vždyť to u nás nevydrží ani měsíc… Proč mě v TESCO šikanujou a nedovolí mi nakoupit zboží, které prodávají? Když ho nechtějí prodat, tak proč ho dávají do regálů? Ať si ho nechají ve skladě, tam ho nikdo neobjeví a nikdo nekoupí…

1 Komentář pro “Podivné prodejní praktiky v TESCO

  1. Zdravím, tohle se mi stává často při nákupu toaletního papíru v TESCU. Zajímalo by mne, jak se k tomu staví ČOI, protože takovéto praktiky jsou naprosto nepřípustné! Být zaměstnancem ČOI, tak bych se s těmi hajzly nes*al a napařil jim takovou pokutu, až by se z ní zes*ali!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *